Shop Mobile More Submit  Join Login
Minecraft Mob Ponies by TheAntsDen Minecraft Mob Ponies by TheAntsDen
I was talking with a friend of mine and the topic of the Minecraft Monsters as MLP ponies was brought up and yeah, I don't have many regrets.
Add a Comment:
 
:iconjoender02:
JoEnder02 Featured By Owner Sep 19, 2014
this is freakin awesome!
Reply
:iconquakk0:
Quakk0 Featured By Owner Jun 18, 2014  Student General Artist
Nice!
Although... aren't skeletons made of bones?
Reply
:icontheantsden:
TheAntsDen Featured By Owner Jun 19, 2014
Yes, but I was way too lazy to draw every single bone
I'll redraw this one day.
Reply
:iconprettygirl98223:
prettygirl98223 Featured By Owner May 21, 2014  Hobbyist General Artist
Omg awesome
I love minecraft
Reply
:icon0xxinsanityxx0:
0xXInsanityXx0 Featured By Owner Mar 21, 2014
THIS IS BEAUTIFUL!!!
Reply
:iconminecraftmob:
MinecraftMob Featured By Owner Mar 1, 2014
I use as profile pic... its just too awesome la in love
Reply
:iconsilverspoongamer101:
SilverSpoonGamer101 Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist Traditional Artist
That Enderpony Is Cute...la in love 
Reply
:iconendermanlover102:
EndermanLover102 Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist Artist
I want the enderman a alicorn :) really!!!
Reply
:iconsilverspoongamer101:
SilverSpoonGamer101 Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Lol We Have Some Pic XD
Reply
:iconendermanlover102:
EndermanLover102 Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist Artist
Omg Your Right XD I'll Get My Old Pic LOL
Reply
:iconsilverspoongamer101:
SilverSpoonGamer101 Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist Traditional Artist
kk
Reply
:iconbronybyexception:
bronybyexception Featured By Owner Oct 13, 2013
I like this but I kind of question
A why is the skeleton not a skeleton?
B why is the spider not just a spider?
Reply
:iconendercreeper99:
endercreeper99 Featured By Owner Aug 19, 2013  Hobbyist General Artist
these are cool in the demonic monster way but uncool cause their PONIES >:-{
Reply
:icontheantsden:
TheAntsDen Featured By Owner Aug 19, 2013
??
Damn bro, if you don't like ponies that's cool, you ain't gotta comment on it, because it sounds like you're trying to make me feel bad about what I draw, and THAT ain't cool. Don't spread hate buddy, because it can hurt someone's feelings.
Reply
:iconendercreeper99:
endercreeper99 Featured By Owner Aug 20, 2013  Hobbyist General Artist
sorry. I am just sick of ponies.
Reply
:icontheantsden:
TheAntsDen Featured By Owner Aug 20, 2013
And that's fine man, but you don't need to say that on pony art. Seeing as I just drew it, I obviously like ponies, yeah? And commenting on something and saying you don't like it for what it is is kind of a kick in the gut for an artist. If you don't like it, just ignore it, because a lot of people do actually like this kind of stuff. I'm not saying you're wrong for disliking it but you should really keep your dislike private with people who enjoy it.
Reply
:iconendercreeper99:
endercreeper99 Featured By Owner Aug 20, 2013  Hobbyist General Artist
ok
Reply
:icontheantsden:
TheAntsDen Featured By Owner Aug 20, 2013
Have a nice day, buddy. 8)
Reply
:iconendercreeper99:
endercreeper99 Featured By Owner Aug 23, 2013  Hobbyist General Artist

you to :)

 

Reply
:iconthecreeperking71:
thecreeperking71 Featured By Owner Nov 27, 2014  Hobbyist General Artist
everyone should have a nice day
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 1, 2013
Image Size
535 KB
Resolution
1600×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,426 (10 today)
Favourites
146 (who?)
Comments
20
×